Kolejna wycieczka biegowa z Dynafit za nami...

2019-12-09
W minioną niedzielę - 08.12.2019 spotkaliśmy się po raz czwarty nad Jeziorem Głebokie w Szczecinie, aby eksplorować biegowo leśne ścieżki Puszczy Wkrzańskiej. Pogoda dopisała i pomimo sobotnich deszczy niebo dało nam pobiegać "na sucho" :)

Frekwencja sięgająca 40 osób zapowiadała świetną zabawę. Jak zwykle podzieliliśmy się na dwie grupy - krótsza trasa to ponad 11 km, dłuższa 17 km. W planach była Szczecińska Gubałówka, okolice Rezerwatu Wodozbiór i okolice Mostu Meyera. Generalnie sporo podbiegów i zbiegów a mało płaskiego :)

Ruszyliśmy spokojnie zaczynając podbiegiem wzdłuż ulicy Miodowej. Szczecińskiej Gubałówki. Po minięciu znanej z K2 Extreme Golgoty zbiegliśmy do drogi Pod Urwiskiem. Stamtąd już niedaleko do Szczecińskiej Gubałówki.
Grupa krótsza pobiegła w stronę Mostu Meyera, natomiast grupa dłuższa skierowała się w stronę doliny Bystrego Potoku i dalej przed ulicą Podbużańską wykonała kultowy z K2 podbieg na ściankę. Tylko bębnów nie było słychać tym razem :)

Dalej przecinając Podbużańską skierowaliśmy się w okolice rowerowego Drapaka, skąd pobiegliśmy w stronę Dębu Bogusława ścieżką w okolicach której jest bardzo urokliwe miejsce - bagienko z licznymi pniami uciętych i zamszonych drzew, które wygląda niczym dom Shreka :) Kolejnym czekającym nas podbiegiem był #tag - niby nie za mocno pod górę, a jednak nie tak lekko :) Biegnąc dalej w stronę Pilchowa odbiliśmy na lewo na szlak w stronę Polany Harcerskiej na którym też nie było płasko :)

Powrót był już w sumie cały łagodnym zbiegiem w stronę Polany Sportowej. Dobiegliśmy cali i zdrowi... i zmęczeni :) Ale tak pozytywnie oczywiście.

Zapraszamy na kolejne wycieczki biegowe z Dynafit - następna już w najbliższą niedzielę 15.12.2019.

Więcej zdjęć w albumie na Facebook tutaj.

Polecane

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.