Darmowa dostawa od 300,00 zł

ODLO

( ilość produktów: 25 )

Zainspirowani sportami nordyckimi i pasją naszego założyciela do przekraczania granic, Odlo istnieje, aby udoskonalić każde doświadczenie na świeżym powietrzu. Projektujemy bezkonkurencyjne warstwy bazowe i odzież całoroczną, która motywuje wielbicieli outdooru do częstszego sięgania po więcej, w komforcie.

Żyjemy dla nieograniczonego potencjału osobistych podium i wspólnych doświadczeń. A ze szwajcarskich Alp opracowujemy odzież dla tych, którzy wiedzą, że cokolwiek ich czeka – zawsze jest coś więcej.

KIM JESTEŚMY

Założona w 1946 roku w Norwegii przez Odda Lofterøda Sr., odcisnęliśmy swoje pierwsze piętno w branży odzieży sportowej, opracowując elastyczny, regulujący ciepło kombinezon dla narciarzy biegowych i łyżwiarzy szybkich, jakiego sportowcy nigdy nie widzieli. Te nylonowe kombinezony wyścigowe były używane przez drużyny olimpijskie od 1964 roku, a do Igrzysk Olimpijskich w Sapporo w 1972 roku ponad 25 drużyn nosiło Odlo Thermic: pierwszą w pełni syntetyczną warstwę bazową, która zapewniała sportowcom wygodę i suchość. W tej erze przed sponsoringiem sportowcy i drużyny płacili z własnej kieszeni, aby ścigać się w rewolucyjnej odzieży Odlo.

W kolejnych dekadach kontynuowaliśmy innowacje, wprowadzając przełomową zasadę trójwarstwowości, prezentując pierwsze warstwy bazowe wykonane z materiału „Effect” z jonami srebra redukującymi zapachy oraz rozszerzając ofertę o odzież przeznaczoną do innych sportów i aktywności.

Dziś nadal przekraczamy granice i współpracujemy z podobnie myślącymi partnerami, którzy podzielają naszą pasję do nagradzania wyzwań na świeżym powietrzu. Jesteśmy dumni, że możemy wyposażyć takie drużyny jak Swiss-Ski Nordic i wielu elitarnych sportowców z szerokiego spektrum dyscyplin w niezrównane warstwy bazowe i całoroczną odzież sportową.

WYDARZENIA KLUCZOWE

1946 Odd Roar Lofterød zakłada Odlo w Norwegii.

Nylonowy kombinezon do biegów przełajowych Odlo z 1964 r. rewolucjonizuje ten sport. Jest on z dumą noszony przez całą norweską drużynę narodową podczas igrzysk olimpijskich w tym roku.

1972 Na igrzyskach olimpijskich w Sapporo 25 drużyn nosi Odlo Thermic – pierwszą całkowicie syntetyczną warstwę bazową, która zapewnia sportowcom wygodę. Sportowcy i drużyny (w tym okresie przed sponsoringiem) płacą za możliwość ścigania się w tej odzieży.

1986 Odlo przenosi się do Szwajcarii i wprowadza przełomową zasadę trzech warstw.

1994 Firma rozszerza działalność o produkty do biegania i outdooru. W tym samym roku Odlo wprowadza gwarancję recyklingu.

2002 Przełomowa technologia produkcji tkanin z włókien „effect” firmy Odlo sprawia, że ​​bielizna staje się pierwszą na rynku, która zawiera jony srebra redukujące nieprzyjemny zapach.

2008 Odlo dołącza do Fundacji Fair Wear.

2011 Odlo kończy pierwszą ocenę cyklu życia jednej ze swoich warstw bazowych – Evolution Greentec. Jest to pierwsza bezszwowa warstwa bazowa wykonana w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu.

W 2016 roku firma Odlo obchodzi swoje 70-lecie i wprowadza nowe hasło marki: „Inżynierowie aktywnych warstw od 1946 roku”.

2017 Odlo wprowadza pionierską technologię Ceramicool, wykorzystującą chłodzące właściwości ceramiki w odzieży.

2018 Kolejne innowacje to Ceramiwool, Ceramiwarm i F-Dry. Również w tym roku przełomowa współpraca z Zaha Hadid Design.

2019 Odlo wprowadza I-THERMIC, pierwszą inteligentną technologię termiczną, która analizuje ciepło ciała i w razie potrzeby reguluje jego temperaturę.

2021 Odlo inwestuje dużo w panele słoneczne w swoim niemieckim zakładzie dystrybucyjnym, ponieważ priorytetowo traktuje wykorzystanie czystej energii. W tym samym roku Odlo otrzymuje status Lidera przyznany przez Fair Wear Foundation po raz szósty z rzędu.

2023 Martin Fourcade zostaje mianowany globalnym ambasadorem marki. Firma zmienia nazwę na „There's More Out There”. Tymczasem pod przewodnictwem CEO Daniela Epplera firma ustala sześć priorytetów strategicznych – wśród nich Zrównoważony rozwój. Ponadto firma wprowadza na rynek partnerstwo w zakresie warstw bazowych z Burton Snowboards.

2024 Odlo świętuje współpracę z Team Odlo X-Alpi, wydając Out For More, serial internetowy. Później w tym roku zwiększa świadomość marki dzięki kampanii, która celebruje radość spędzania czasu na świeżym powietrzu z mistrzyniami biathlonu, siostrami Gasparin.

2025 Odlo kontynuuje realizację priorytetów zrównoważonego rozwoju, osiągając 83% udziału poliestru z recyklingu do końca roku.

Zainspirowani sportami nordyckimi i pasją naszego założyciela do przekraczania granic, Odlo istnieje, aby udoskonalić każde doświadczenie na świeżym powietrzu. Projektujemy bezkonkurencyjne warstwy bazowe i odzież całoroczną, która motywuje wielbicieli outdooru do częstszego sięgania po więcej, w komforcie.

Żyjemy dla nieograniczonego potencjału osobistych podium i wspólnych doświadczeń. A ze szwajcarskich Alp opracowujemy odzież dla tych, którzy wiedzą, że cokolwiek ich czeka – zawsze jest coś więcej.

KIM JESTEŚMY

Założona w 1946 roku w Norwegii przez Odda Lofterøda Sr., odcisnęliśmy swoje pierwsze piętno w branży odzieży sportowej, opracowując elastyczny, regulujący ciepło kombinezon dla narciarzy biegowych i łyżwiarzy szybkich, jakiego sportowcy nigdy nie widzieli. Te nylonowe kombinezony wyścigowe były używane przez drużyny olimpijskie od 1964 roku, a do Igrzysk Olimpijskich w Sapporo w 1972 roku ponad 25 drużyn nosiło Odlo Thermic: pierwszą w pełni syntetyczną warstwę bazową, która zapewniała sportowcom wygodę i suchość. W tej erze przed sponsoringiem sportowcy i drużyny płacili z własnej kieszeni, aby ścigać się w rewolucyjnej odzieży Odlo.

W kolejnych dekadach kontynuowaliśmy innowacje, wprowadzając przełomową zasadę trójwarstwowości, prezentując pierwsze warstwy bazowe wykonane z materiału „Effect” z jonami srebra redukującymi zapachy oraz rozszerzając ofertę o odzież przeznaczoną do innych sportów i aktywności.

Dziś nadal przekraczamy granice i współpracujemy z podobnie myślącymi partnerami, którzy podzielają naszą pasję do nagradzania wyzwań na świeżym powietrzu. Jesteśmy dumni, że możemy wyposażyć takie drużyny jak Swiss-Ski Nordic i wielu elitarnych sportowców z szerokiego spektrum dyscyplin w niezrównane warstwy bazowe i całoroczną odzież sportową.

WYDARZENIA KLUCZOWE

1946 Odd Roar Lofterød zakłada Odlo w Norwegii.

Nylonowy kombinezon do biegów przełajowych Odlo z 1964 r. rewolucjonizuje ten sport. Jest on z dumą noszony przez całą norweską drużynę narodową podczas igrzysk olimpijskich w tym roku.

1972 Na igrzyskach olimpijskich w Sapporo 25 drużyn nosi Odlo Thermic – pierwszą całkowicie syntetyczną warstwę bazową, która zapewnia sportowcom wygodę. Sportowcy i drużyny (w tym okresie przed sponsoringiem) płacą za możliwość ścigania się w tej odzieży.

1986 Odlo przenosi się do Szwajcarii i wprowadza przełomową zasadę trzech warstw.

1994 Firma rozszerza działalność o produkty do biegania i outdooru. W tym samym roku Odlo wprowadza gwarancję recyklingu.

2002 Przełomowa technologia produkcji tkanin z włókien „effect” firmy Odlo sprawia, że ​​bielizna staje się pierwszą na rynku, która zawiera jony srebra redukujące nieprzyjemny zapach.

2008 Odlo dołącza do Fundacji Fair Wear.

2011 Odlo kończy pierwszą ocenę cyklu życia jednej ze swoich warstw bazowych – Evolution Greentec. Jest to pierwsza bezszwowa warstwa bazowa wykonana w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu.

W 2016 roku firma Odlo obchodzi swoje 70-lecie i wprowadza nowe hasło marki: „Inżynierowie aktywnych warstw od 1946 roku”.

2017 Odlo wprowadza pionierską technologię Ceramicool, wykorzystującą chłodzące właściwości ceramiki w odzieży.

2018 Kolejne innowacje to Ceramiwool, Ceramiwarm i F-Dry. Również w tym roku przełomowa współpraca z Zaha Hadid Design.

2019 Odlo wprowadza I-THERMIC, pierwszą inteligentną technologię termiczną, która analizuje ciepło ciała i w razie potrzeby reguluje jego temperaturę.

2021 Odlo inwestuje dużo w panele słoneczne w swoim niemieckim zakładzie dystrybucyjnym, ponieważ priorytetowo traktuje wykorzystanie czystej energii. W tym samym roku Odlo otrzymuje status Lidera przyznany przez Fair Wear Foundation po raz szósty z rzędu.

2023 Martin Fourcade zostaje mianowany globalnym ambasadorem marki. Firma zmienia nazwę na „There's More Out There”. Tymczasem pod przewodnictwem CEO Daniela Epplera firma ustala sześć priorytetów strategicznych – wśród nich Zrównoważony rozwój. Ponadto firma wprowadza na rynek partnerstwo w zakresie warstw bazowych z Burton Snowboards.

2024 Odlo świętuje współpracę z Team Odlo X-Alpi, wydając Out For More, serial internetowy. Później w tym roku zwiększa świadomość marki dzięki kampanii, która celebruje radość spędzania czasu na świeżym powietrzu z mistrzyniami biathlonu, siostrami Gasparin.

2025 Odlo kontynuuje realizację priorytetów zrównoważonego rozwoju, osiągając 83% udziału poliestru z recyklingu do końca roku.

Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 1236 opinii
pixel